torstai 16. heinäkuuta 2009

:) (R)

Siis jooh mun tosin piti varmaan tehä tänne sellasta kisa-analyysin tapasta koko rastiviikosta ja jokapäivältä erikseen mut tais kiireessä jäädä. Elikkäs joo toinen osakilpailu kainuussa meni vähän huonommin ku ensimmäine. Matka oli sama 5,5km ku ekana päivänä, mut vire aamulla ei ollu ihan samanlaine (tähän on analysoitu syy jälkikätee, tein superverkan aamupäivällä ku oli välipäivä ja viimeks ennen ensimmäistä kisaa ennen olin tehny sen edellisenä iltana myöhään.) joo-o varmaan selittelyä mut virheitä tuli muutama ja liian isoja. Olin 12. ja +6:51 kärkeen ja yhteistuloksissa kolmantena +5:32 kärkeen. Kolmanteen kisapäivään lähettiin taas paremmalla iskulla ja superverkkaki oli tehty myöhään edellisiltana (kiitos emmalle seurasta, sullaki meni hyvin ;), auttaa siis!). Kaikki sano et nousua oli paljon enempi ja tuntu jaloissa se suopursu/varvikko, niin kyllä se mullaki pahalta tuntu mut puhtia oli jostai kumman syystä et jakso hyvin suunnistaa. Matka oli tällä kertaa 3,9km ja sortusin taas vikatokaan rastiin ja tällä kertaa kuulutuksen kuuleminen ei millään lailla tsempannu vaan iski vaan suurempaa paniikkia päälle ku meikäläinen pyörii ihan rastiympyrässä ja samalla alueella missä olin edelliskisassa pyöriny. Älä aivan otti nii päähän. Siinä meni valitettavasti sen hetkiseen tilanteeseen katottuna kärkipaikka ja tokaa kertaa pääsy haastatteluun ;P Mut jooh nyt olin 5. ja +3:25 kärjestä ja yhteistuloksissa edelleen kolmantena mut kärkeen +3:35. Viimenen kisapäivä oli takaa-ajo ja jooh mua siis jännitti ihan himona enemmä ku varmaan koskaa no okei ei sentää mut ihmee paljo silti. Lähin niinku jonku minuutin tokan perään ja neljäs lähti 30 sekkaa mun perään. No alkuun ykköselle tein heti pienen virheen ja Niina sai mut kiinni. Matka mentiinki sit yhessä oli se ihan kivaa mut mentin kyl yllättävän hiljaa jossai vaiheessa. Voi olla et sen takia se anna pääs niin paljo meistä karkuun. Tokana lähtevä oltiin ohitettu jossain vaiheessa mutta ei nähty matkalla ja lopussa ku alettiin jo varmistelemaan meiät yllätti takaa viidentenä lähtevä ja se kyllä kieltämättä otti vähän päähän. Olin jo kaavaillu et oon joko toinen tai kolmas ja kolmaski tila riittää mulle vallan mainiosti. Noo tokavikalle tehtiin pieni koukku ja viidentenä lähtevä meni suoraan rastille ja juoksu kauhitonta vauhtia maalia kohti Niina lähti sitte kans ja niin munki ois kai pitäny mut jotenki näköjään oli joku luovuttajan meninki päällä yleensä en oo kyllä tietääkseni sellane mut näköjään tällä kertaa. Eli lopulta olin neljäs johon olin ihan tyytyväinen sentään pitkästä aikaa sai ihan kohtuu tasasen viikon kasaan ja hyvän mielen suunnistuksesta.

Perjantaina kävin koittaas vesihiihtoa ku jussi ja martti lopulta ylipuhus mut semmotteesee, mut aikaa tosin oli enää liian vähän. Illalla ajettiin mökille taas korpilahdelle ja nukuttiin siellä pari yötä ja sunnuntaina käytiin asuntomessuilla valkeakoskella. Maanantaina heti lähin kaverin mökille eurajoelle ja siellä vietettiin Pauliinan synttäreitä saunotessa. Keskiviikkona lähettiin aikasi aamusta kattoon Fin5 rastiviikon tunnelmia. Juoksn jonkun kuntosuunnisturadan ja hemmetti se oli ihanaa. Kulki aivan älyttömän hyvin ja ei tullu virheen virhettä. Tuli taas hyvä mieli suunnistuksesta mikä on kyllä harvinaista viime kauteen verrattuna. Illalla hengailtiin hämeenlinnan keskustassa ja vähän illemmalla siirryttiin hattulaan suskamme luo. Hieno talo muute :) Valvoimme liian pitkään ja heräsimme liian aikasi ku kisapaikalla piti olla jo ysiltä. Suska kisas ja me mentiin taas tiian kaa kuntoilee. Tällä kertaa kyl halusin juosta jotain muuta ku kuntoratoja joten venailin ku suska tuli maaliin ja menin mutkien kautta juokseen meiän sarjan radan. Joo se meni ihan kivasti mitä nyt aikaa otin ihan muuten vaan ni ois se ollu ehkä ihan kiva olla kisassa mukana ku ajat oli aika samoja ku kärkipää meiän sarjassa. Sitte päästii kotia jo suska tuliki jo turkuun päi mut meni kyllä tiian kaa tiialle yöks ku muuten se ois joutunu olee yksinää ja mulla on sentää tää perhe täällä paikalla. Huomenna pakkaillaan koko päivä ja lähetään hyvissä ajoin satamaan ja sitä enne vähä shoppailua ja jotain mistä ei kerrota muille.

O-RINGEN odottaa, katsellaan mitä siit tulee !:)

2 kommenttia: