perjantai 4. syyskuuta 2009

Askolaan (R)

On vähäsen jäänyt tää kirjottelu, mut turha tällästä on tähän mainita kun sen nyt vaan aina muodon vuoks mainitsee. Mutta ei oikeen aika taida näköjään riittävän tai sitten toistan näitä blogikumppaneitani ja toteen etten koskaan kirjota siks koska mun ei tarvii kun ne on jo kirjottanut tai sitten oon laiska tai sitten mulla on niin tylsä elämä ettei siitä paljon jaksa kertoilla. Mut tsemppaan ja kerron jokasesta "tärkeestä" kisasta jotka tulevat vastaan. Niin siis se kauan puhuttu sm-kisa rumpahan alkaa huomenna sm-pitkillä ja viime viikonloppuna startattiin epävirallisilla sm:illä, kun liedossahan oli kll:ät.

KLL meni ihan mukavasti ja ihan ookoo. 5. olin, mut puolessa välissä tuntu kropassa totaallinen hyytyminen mitä muuten en oo pitkään aikaan kokenu ainakaan noin lyhyessä kisassa. Ei tiedä syytä. Ja pitkät välit on mulle vieläkin joku kompastuskivi niissä menee aivan liian paljon turhaa jahkailua ja pysähtelyä, kun nehän pitäs mennä vaan nopeaa ja sujuvasti rastin lähelle ja rastille.
Mutta tyytyväinen oon silti kun oon saanut suunnistamiseen ihan erinlaisen rytmin, kun viime kautta miettii niin mähän lähin sinne ihan miten sattuu eikä siitä tullut yhtään mitään muuta kun satunnaisina kertoina.

Huomenna siis askolaan. Lähdetään huomenna aamulla ja lähtökynnyksellä joudun odottelemaan jonkun tunnin. Matka oli yllättävän lyhyt odotin paljon pidempää, mutta hyvähän tuo on riittää sitten sunnuntaille kunnolla voimia. Eli keskitytään vaan pitkien välien kunnolla suorittamiseen ja poimitaan lyhyemmät välit sieltä välistä. Kattellaan sitten mitä siitä tulee.

2 kommenttia: