torstai 17. syyskuuta 2009

Valitan vaan (S)

Kerronpa vähän kommenttia mun sm pitkistä, hieman myöhässä tosin. Elikkäs meni aivan perseelleen. Karsinnassa alottelin kuuden minsan pummilla ja finaalissa jatkoin kolmentoista minuutin pummilla ja otin vieläpä melkein hylsynki. No pystympä ainakin yrittää parantaan suoritusta keskimatkalla. Vähintään jättää ne kymmenen minuutin pummit pois. Tavoitteena mulla taitaa olla vaan että pääsis a-finaaliin. Mutta joo kattellaan sitä sitten viikonloppuna.

Mulla on iha armoton stressi nytten ja muutenki mua ärsyttää jokanen asia ja kun tuntuu ettei mikää mee niin kun pitäis. Mä tykkään muute tosi paljon äikästä: mun pitäis tehdä huomiseks novelli. Alotin sen kirjottamisen äsken, mutta sit totesin etten keksi mitää kirjotettavaa ja tajusin, että sen sijaan keksinki jotai kirjotettavaa tänne blogiin. Niin sen lisäksi mun pitäis kirjottaa novelliessee ja näytelmäessee ja lukee eka se sadan sivun näytelmä ja novellikokoelma, että vois ne esseet edes kirjottaa. Sitten pitäis kirjottaa vielä kolme vapaavalintaista juttuu, mutta en tiedä mitä. Ja sitte pitäis tehä yhteiskuntaopin ja ruotsin pakolliset tehtävät ja koeviikkokin alkaa ihan kohta. Ja mulla on enää muutama päivä aikaa kun viikonloppunakaan ei voi tehdä mitää kun menee se koko viikonloppu sm:iin. No tää on taas mun tapasta, että kaikki jää vikalle illalle. En vaan pysty alottaan mitään ennen kun on pakko. Löhöön vaan päivät pitkät sohvalla ja mietin että jotain vois tehä, mut sitten vaan aattelen että ei jaksa onhan tässä vielä aikaa ja keksin jotain kehittävämpää tekemistä. Joo huoh olipa mielenkiintosta mut oli vaan pakko purkaa ärsytystä jonnekkin.

Totesin eilen että mun huoneeseen on iskenyt hedelmäkärpäsarmeija. Mun roskiksessa tais olla jotain niiden mielestä kivaa, niin ne oli sitten päättäny iskee sinne. Ja nyt koko mun huone on täynnä niitä. Hyi hitto. Ja mä en oo mikään ötököiden ystävä niin ei oo muuten yhtään kivaa. Ennen ne ei mun mielestä edes ollut ällöttäviä mut nyt mä jo melkein pelkään niitä. Sitten kun koitan tappaa niitä nii en onnistu kun ne on liian pienii et lopulta huidon vaa ilmaa ja ärsyynnyn vielä enemmän. Tänää niiden määrä on jo näyttänyt pienentyneen huomattavasti. Luojan kiitos.

Ei muuten voi mennä kisat hyvin viikonloppuna mä tiedän sen. Ajatukset jossain aivan muualla ja muutenkin nyt ei mikää näytä menevän hyvin. Hedelmäkärpäset todisti sen.

-suska

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti