tiistai 1. syyskuuta 2009

Rankkaa opiskelua ja hirvikärpäsiä (S)

Mulle tuli yhtäkkiä hinku tulla kirjottamaan tänne. Syy saattaa johtua siitä, että teen läksyjä tässä koneen ääressä. Matematiikan kaavat ei nyt oikeen suju ja piti keksii jotain mieltä kohentavaa tekemistä. Ja jos jaksaisin yrittää uudemman kerran tän kirjottamisen jälkeen.

Tänään taas huomasin kuinka suunnistaminen käy vähän vaikeeks jos aattelee jotain aivan muuta. Ei jääny oikeen hyvä fiilis, tosi harvoin sitä iltarasteilla tulee niin isoa pummia tehtyä ja kaikenlisäks mun mieltä ei hirveesti kohentanu ne pienet ihastuttavat hirvikärpäset, jota sai kaivella seuraavan vartin hiuksista. Laskeskelin nii löysin noin viistoista hirvikärpästä maaliin päästyä plus ne kymmenen, jotka nypin päästäni mettässä.

Oon muuten alkanu oleen koneella aika paljon, musta tuntuu et siihe vaikuttaa et veljenikin lopulta päätti jättää mut ihan yksin tänne vanhempien kaa, joten nyt kone on lähes kokoajan vapaa. Kokeilen tässä paraaikaa myös uutta tekniikkaa, että en tee läksyjä mun sängyllä vaan tässä kirjotuspöydällä koneen eessä, kun tää huone on nyt vapaa. Mutta ei tää nyt näytä toimivan. Ei sitte yhtään. Mutta fiksuna opiskelijana lopetan tän kirjottamisen ja siirryn niihin läksyihin(saattaa olla tekosyy kun ei keksi mitää kirjotettavaa nyt).

En muuten ikinä muista mikä fontti ja väri mulla on käytössä. Joten näiden mun tekstien ulkonäöt saattaa muuttua joka kerta vähäsen. Nyt tää tekstikin näyttää aivan yli-isolta tai sitten ei. Ei muuta. Heihei.

Meijän blogi menee muuten aikaansa edellä. Kello on meinaan oikeesti 21.55.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti